Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Saturday, April 9, 2011

PENCACAI UMNO/BN(NAZRI) KENA INGAT DSAI ADA ALIBI KUKUH !


KUALA TERENGGANU – “Mustahil Anwar terlibat video salah laku seks memandangkan saya bersama beliau pada petang hari kejadian,” demikian kata Ketua Parti Keadilan Rakyat (PKR) cabang Dungun, Abd Rahman Yusof.

Beliau berkata demi-kian ketika mempersoalkan video salah laku seks yang dikaitkan dengan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim itu.

Abd Rahman menganggap isu yang kononnya dibongkar satu kumpulan diketuai Datuk ‘T’ itu hanyalah fitnah sambil menyifatkannya melampau dan melebihi had.

“Pada 21 Februari lalu, saya ada di rumah Anwar kerana terlibat dengan mesyuarat staf bagi tujuan pengurusan program pada bulan itu dan Mac ini. Jadi bagaimana kejadian tersebut boleh berlaku, sedangkan kami bersama,” katanya kepada Sinar Harian, semalam.

Seorang individu menggelari dirinya Datuk ‘T’ mendedahkan kepada media didakwa rakaman video salah laku seks pemimpin tertinggi PKR di hotel.

Rakaman berdurasi 21 minit itu menunjukkan individu terbabit mengadakan hubungan seks dengan pelacur asing, dirakam pada 21 Februari lalu.

Abd Rahman turut khuatir sekiranya semakin ramai orang Islam di negara ini ‘difasikkan’ berikutan fitnah yang dilempar terhadap Anwar.

Beliau turut difahamkan bahawa video itu hanya merakam individu dikatakan Anwar dari pandangan tepi, selain bentuk badan tidak menunjukkan bahawa ia adalah Anwar.

“Saya bimbang orang ramai yang percaya dan menyebarkan perkara sedemikian boleh termasuk golongan fasik,” katanya.
Posted by PASPB

2 comments:

Putra IJ80 said...

Semalam dlm Khutbah Jumaat Di Masjid Bukit Mulia tidak jauh dari rumah Kak CT Nurhaliza,khatib menekan cerita bagaimana saorang yg.di sanjung,bakal menarajui Negara.,di sayangi,satu ketika dulu,kini di hina sehina hina nya ole rakan,kawan,yg.sama sama berada di dlm kumpulannya ,.

Apa pun yg.di katakan pada nya.,kita sebagai umat Islam tidak bole sama bersekongkol menyebarkan penghinaan itu kerana ia di larang dlm Islam.

Begitu juga sebentar tadi,dlm kuliah Magrib.,menceritakan bagaimana , Aishah isteri Nabi,di fitnah ole puak puak munafik.,di mana Nabi sendiri tidak dapat berkata apa.,sahingga turun wahyu mengenai nya.

Kesimpulan nya Jelas peristiwa ini mengambarkan di saat penghujung hayat di mana kaum yg.zalim akan di ganti ole Allah dgn kaum yg.lain.

Insyallah UMNO(BN)akan berkubur,walau sebijak mana perancangan mereka.

Allah lebe bijak dari segala galanya.

Walahuaklam.

Anonymous said...

maka untuk menguburkan umno yang zalim itu hendaklah kita sama-sama bermunjat kepada allah, kerana hanya dia yang mengetahui segala yang ghaib dan tersembunyi. hendaklah kita doakan agar pelakun watak dsai itu ditimpa bala dan musibah, menjadi lumpuh seluruh badan, gila dan bankrap hidupnya di dunia dan akhirat. ayuh semua kita bangkit lawan kezaliman ini. sama-samalah kita membaca yasin 40 malam dan sembahyang hajat dengan penuh istiqamah.