Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Thursday, April 4, 2013

PENGERUSI SPR AMAT CELUPAR ?

Pengerusi SPR semalam semasa ditemuramah di TV media BN berkata dalam PRU13 ini Barisan Nasional akan mempertahankan kerajaan Malaysia manakala Pakatan Rakyat akan merampas kerajaan sekarang. Begitu celupar seorang pengerusi SPR secelupar mulut Pengerusi SPRM yang mengaku salah memfitnah MB Selangor dari Pakatan Rakyat.

Tidak wajar Pengerusi SPR yang dikatakan
tidak menyebelahi pihak akan menuduh Pakatan Rakyat ingin merampas kerajaan Malaysia. Pengerusi kena faham adat berlawan atau adat pilihanraya ada menang dan ada kalah. Perkataan 'merampas'menunjukkan kekurangan ajarnya dengan makna atau prinsip demokrasi.

5 comments:

Anonymous said...

SPR mmg pecacai lembu...lahanat punya manusia...

Anonymous said...

Tak pe.Biarkan......biarkan.Tp lepas ni kita korek salah laku dia dan kita humban dia kat Sg BULUH.Ada Paham ka????!!!!!

Anonymous said...

TENGOK MUKA PUN DAH TAU ..TUA KUTUK X SEDAR DIRI..NAK MAMPUIH X TAU BILA.,DOK PEMBOHONG X HABIS2.MUKA HARAM JADAH !!!

Anonymous said...

Hissshh sial.jgk mulut jantan spr ni...angkuh ckp.xpaki kepala.otak.baik ko jgn jdi pengerusi spr la bodoh...xtau adat bertanding..kalau bole kau nk BN Perintah sampai kiamat la gamak nya..dasar jantang banggang...sakit hati aku tgk melayu mcmni..xde maruah betul.tu la Umno.tol kata mamak kutty yg dok dlm.umno yg bodoh2..bodoh piaaannggg

Anonymous said...

Teruskan menipu sialan SPR, kau tahu kau sebenarnya mencabar rakyat Malaysia. Tunggu dan lihat apa akan jadi..