Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Tuesday, May 8, 2012

KEJUTAN NAJIB ! AKAN BERSAMA BAPA ALTANTUYA DI PERANCIS

Berita yang memeranjatkan rakyat dan jiga DSAI sendiri ialah Mahkamah Perancis dalam kes kapal selam telah membariskan saf saksi utama ialah (jika tak silap) pertama Razak Baginda, kedua Najib Tun Razak dan ketiga AlTantuya Shaaribu (bapa Al-TanTuya) .
Kejayaan BERSIH 3.0 memberi kesan atau impak yang sangat besar pada tambahan sokongan dan kesedaran rakyat yang meningkat dan diwaktu yang sama menekan dan menakutkan UMNO dan BN. Sehinggakan terpaksa gunakan mufti bagi mengeluarkan fatwa dan disokong oleh bekas Tree Stooges iaitu 3 bekas Ketua Polis Negara.
Malam tadi berlangsungnya dua ceramah serentak antara pihak Barisan Nasional dengan Pakatan Rakyat. Ceramah BN diadakan di Kg Wira Damai yang diberitakan seramai 100 orang dan Ceramah PR di Kg Baru Batu Caves seramai 5.000 orang walau di padang yang berair dan lecak. BN menampilkan Noh Omar, Zul Nordin, Zahip Md Arip dan Ezam Md Noor (tak datang atau takl berani). Sementara PR menampilkan Anwar Ibrahim, Saifuddin Nasution, Zuraidah Kamaruddin dan beberapa orang lagi.


No comments: