Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Sunday, November 27, 2011

INI DAH MELAMPAU, UNDI OLOK-OLOK DAH DAPAT WANG !






UMNO Terengganu sanggup bayar RM100 seorang untuk undi olok-olok

UMNO Terengganu dalam usaha mengekalkan Terengganu kepada BN selepas melihat PAS Terengganu yang kian gigih melaksankan program dalamnya telah mengadakan pilihan raya olok-olok atau dikenali juga plihan raya simulasi.
Pilihanraya ini adalah bertujuan melihat kekuatan K10 dan jentera parti dalam menghadapi pilihan raya sebenar.

Pengundi-pengundi sasar telah dihantar surat secara rasmi untuk datang mengundi. Selain daripada diberikan makan dan minum, pengundi juga diberikan wang saku sebanyak RM100 seorang.

Manakala setiap pertugas dalam simulasi ini diberikan imbuhan sebanyak RM350.00 seorang.

UMNO Terengganu dikatakan telah memperuntukkan belanja RM2 juta untuk pilihan raya olok-olok ini sahaja. Dalam satu kenyataan secara tak rasmi Zubir Embong telah mempertikaikan belanja yang dikatakan besar sedangkan dalam masa yang sama rakyat sedang mengalami kesukaran diakibatkan oleh banjir.

rujukan http://lensahandphone.blogspot.com/

1 comment:

Anonymous said...

ikut suka dia lah, umno banyok pitih, bukan macam pas, derma2 jerk, pitih pah mana dok tau, mcm kohilal gok ker...