Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Monday, October 24, 2011

DAH BERBULAN BERBUIH, TIBA-TIBA ADA BUKTI KUKUH SEKUKUH TUDUHAN VIDEO ANWAR?

Komen : Macam skrip sama jer, masa kes Saiful pun ada sahaja bukti baru ,pastu dalam kes video DSAI dengan pelacur China pun ada bukti kukuh tapi masih tak dapat umumkan siapa yang menyerupai DSAI itu. Kini dalam kes Mat Indera walau semua pakar Sejarah dalam Malaysia sudah bersuara dengan fakta dan buku sejarah namun tidak dapat menandingi suara Mat Sabu dan alih-alih ada bukti kukuh pula dan diumukan oleh PM sendiri. Malunya rakyat Malaysia dengan pakar sejarah almaklumlah hero-hero kemerdekaan Malaysia tidak tumpah darah setitik pun mana ada kesan mendalam.

Kerajaan Punya Bukti Mat Indera Anggota Komunis- Najib
Kuala Lumpur, 23 Okt – Kerajaan mempunyai bukti kukuh bahawa Mat Indera adalah anggota Parti Komunis Malaya (PKM) berdasarkan rakaman tembualnya dengan anggota polis serta catatan sebuah buku, kata Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini.

Beliau berkata berdasarkan rakaman temubual itu yang kini berada dalam simpanan polis, Mat Indera sendiri mengaku mempunyai fahaman dan ideologi komunis selain terlibat merancang dan menembak anggota polis dalam insiden Bukit Kepong di Muar pada 1950.

“Saya sudah buat siasatan dan kita sudah ada bukti untuk diberitahu kepada rakyat Malaysia,” katanya ketika berucap pada Perhimpunan Perdana Bersama Perdana Menteri Dengan Pesara Dan Bekas Polis di Pusat Dagangan Dunia Putra di sini.

Najib berkata selain rakaman, terdapat sebuah buku bertajuk “New Light on the Malayan Communist Party” oleh C.C.Chin dan Karl Hack, dengan setiausaha agung PKM Chin Peng sendiri memberitahu bahawa Mat Indera adalah anggota parti berkenaan.

“Kalau hendak angkat orang seperti ini (Mat Indera), salah tafsir sejarah, menidakkan keperwiraan, ini tidak betul. Kerajaan Barisan Nasional akan tetap mempertahankan perwira negara sampai bila-bila.

2 comments:

Anonymous said...

go to hell najib. "BAPAK PEMBOHONG MALAYSIA"

garagaikareng said...

Dah terlampau terdesak dah, PRU semakin dekat. Pembelit, pembohong, penipu dll dari "DULU, KINI DAN SELAMANYA"