Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Monday, October 31, 2011

CUCU ULAMA TOK KENALI DENGAN YDP DI SG. BUAYA


Bob sarankan berfikirlah diluar biasa-biasa dan dekatilah kaum remaja dan pemuda.

Tn Hj Muhammad Idris YDP PAS Kawasan Hulu Selangor tenang memberi amanat yang amat penting menghadapi musuh dengan langkah-langkah tertentu berdasarkan sejarah perjuangan pahlawan Islam terdahulu.




3 comments:

Anonymous said...

Sdra,

Bob bukan cucu tok kenali. Bapa Bob tu cucu tok kenali. Nama babapa Bob Ustaz haji lokman. Bapa bob ini adalah salah seorang anak kepada Almarhum Tok Guru Haji Ahmad Bakok. Almarhum ini anak tok kenali.

Sebetulnya Bob adalah cicit Almarhum Tok Kenali. Camne gua tau? Gua sekampung dengan bob lah

bat8

PAS Cawangan Bukit Sentosa 2 said...

Terima kasih, memang dah rasa tersilap masa lepas SEND post nie.
Sekurangnya ada orang singgah blog ini untuk membetulkan jika ada yang tidak betul atau kurang tepat.
Maaf juga pada Sdr Bob Lokman

Anonymous said...

Saya setuju dengan komen yang diberikan itu. Cuma nak berikan ingatan bahawa Tok Kenali juga mempunyai ramai anak angkat. Sekarang ini, ada yang saya terlihat mengaku menjadi cucu tok kenali demi untuk mendapatkan sedikit wang ringgit. MInta berawas.