Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Tuesday, October 25, 2011

BLOGGER TERPAKSA PECAH MULUT , SAPA SANGGUP PECAH PERUT !

Komen : Dari blog Perakbangkit mendedahkan siapakah penderhaka Sultan Terengganu yang menggunakan perkataan 'NATANG' pada masa tu.
Kiniblogger UMNO nie dat tak tahan dengan permusuhan Team Idris Jusuh(Bekas MB UMNO Terengganu) dengan Team Ahmad Said (MB Terengganu kini)


Idris Jusoh dijatuhkan oleh Shabery Cheeek - Jahat sang "Menteri" itu!
Radio Bangkit
Demikianlah kisah itu sebagaimana ianya dikhabarkan. Dengan susah payah Idris Jusoh menyalakan api Gelombang Biru sehingga tumpasnya Kerajaan Pimpinan Joker Hadi Awang. Sehingga tewasnya PAS dengan tersungkur. Begitulah bijaksananya Idris Jusoh mengatur gerak langkah politik sehinga BN bertapak semula di Trengganu pada 2004.

Lalu selepas itu Idris Jusoh berjaya menarik ramai pengikut Anwar antaranya Dr Manuty agar meninggalkan perjuangan Anwar. Namun demikian, akhirnya Idris Jusoh ditikam dari belakang!

Siapakah penikam Idris? Tiada lain dan tiada bukan ..... Dialah Shabery Cheek. Dia gunakah Ahmad Said. Jika anda perasan banner yang betulis "NATANG" itu adalah espoinage Shabery yang dihantar untuk memprotes Sultan Trengganu agar Idris dilihat seperti penderhaka.

Ini adalah maklumat yang sebenarnya. Kami diam selama ini kerana ingin memberi Shabery peluang untuk insaf. Namun Shabery enggan insaf dari dosa politiknya. Dialah si zalim dalam politik kebinatangannya.

Shabery menggunakan Kementerian Penerangan untuk melonjakkan Anwar. Dia guna seluruh tenaga dan jentera Kementerian Penerangan untuk menang MT. Hamsap!!!

Semua ini diceritakan oleh Pegawai Khas Shabery kepada kami. Pegawai Khasnya adalah orang Perak. Pegawai Khasnya tak pernah jujur kepada Shabery kerana Pegawai Khasnya tahu sikap hipokrit Shabery dalam politik.

Semua ini juga diceritakan oleh Setiausaha Politik Shabery kepada kami. Siapakah Shabery sebenarnya!. Kemudian Shabery menuntut pos dalam Kementerian Belia dan Sukan. Untuk apa? Untuk menjalankan misi Anwar Ibrahim bagi melumpuhkan sokongan belia kepada BN. Itulah tugas Shabery yang diberikan oleh mentornya Anwar Ibrahim.

Bagi yang telah membaca berita sahih ini. Bangunlah menentang Shabery yang cukup rakus. Beliau bijak berbahasa Syurga dalam helah politiknya yang cukup durjana. Itulah Shabery Cheek. Dan ada lagi yang mesti kita dedahkan.... Kerana apa? Kerana Shabery berniat untuk menumbangkan DS Najib. Kerana bos Shabery yang sebenar ialah Anwar bin Ibrahim.

2 comments:

Yong said...

Yong anggap ini lawak kurun ke 19. Ingat Shabeery Chik berbuih mulut masa debat dengan DSAI? Adakah itu lakonan?

azmie said...

pru dah dekat, semua nak tunjuk hero kot2 bole jd calon. sambil tunjuk baik, tikam geng sendiri dari belakang. standard ameno la