Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Saturday, February 19, 2011

30,000 SAKSI 'ATUK MIA' ISTIHAR AHLI PAS !


http://kafesantai.blogspot.com/2011/02/rupa-rupanya-artis-ini-yang-sertai-pas.htmlBob Lokman mengisytiharkan diri sebagai Ahli PAS di hadapan 30 ribu Pemuda PAS di Kota Sarang Semut, Kedah sebentar tadi.Bob terbaru amat terkenal berlakon sebagai atuk kepada cucu dalam filem bernama Mia dalam siri tersebut. Drama bersiri itu amat berkesan pada penonton.

Majlis ini telah dihadiri lebih 30 ribu pemuda dari seluruh negeri. Kontinjen Negeri Kedah lebih dari 7 ribu. Selain itu, negeri Terengganu Darul Iman dan Selangor Darul Ehsan berjaya menghantar ramai pemuda ke Himpunan ini.

Kesesakan jalanraya sepanjang lima kilometer di laluan ini dikawal dengan baik oleh para unit AMAL malaysia. Allah Akbar..!!! - Sumber: sedaka sejahtera

Read more: http://kafesantai.blogspot.com/2011/02/rupa-rupanya-artis-ini-yang-sertai-pas.html#ixzz1ENPeAmB9

2 comments:

Anonymous said...

Bila Allah nak bagi hidayat ...dan jalan kebenaran tiada siapa yang boleh mnghalang... Takbir Takbir Takbir..!!!

Anonymous said...

Manusia yang bijak.Bila sesat kembali ke pangkal jalan atau kembali kepada Al-Quran dan Sunnah.Tapi kesian juga kepada saudara-saudara kita dalam U B End yang masih loklak walaupun dah lanjut usia.Semuga Allah jua yg memberi hidayah kepada mereka juga.