Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Sunday, January 30, 2011

BILA BALA KELUAR DENGAN SENDIRINYA

Bernama melaporkan Gobalakrishnan, juga mengisytiharkan dirinya keluar daripada PKR dan kini menjadi ahli parlimen Bebas berkuat kuasa serta merta.

Moleklah Gobala, walaupun cara kamu meninggalkan PKR serta mengumunkan keluar PKR semasa orang lain sibuk-sibuk di Pilihan Raya Kecil DUN N05 Tenang. Bisanya orang akan kaitkan peristihran ini tentulah didalangi Umno yang terdesak mencari sokongn tanpa kira siapa.

Tindakan bijak Pakatan Rakyat melepaskan wakil rakyat yang degil tak tentu pasal dan terus menghentam melulu pentadbiran PKR harus dipuji.Semuanya ini bukan 'advantage' pada UMNO tetapi sebagai proses pembersihan PKR dalam persediaan menyediakan barisan calon yang berintegriti dan berkualiti menghadapai Pilihan Raya Umum ke 13 kelak.

No comments: