Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Saturday, October 9, 2010

FIKIR SERATUS KALI, BILA PILIH KU LI

Ada blogger BN kata jika anda meletakkan Razaleigh, dan Razaleigh menang ia lebih banyak menggambarkan kemenangan Razaleigh sendiri bukan BN.Kemenangan itu memberi gambaran kepada pencapaian dan pengaruh peribadi Razaleigh per se bukan pengaruh Barisan Nasional atau UMNO.

Ini disebabkan perkiraan untuk menempatkan Razaleigh haruslah difikirkan semasak-masaknya agar kemenangan atau kekalahan yang UMNO/BN terima nanti benar-benar berupaya menjadi kayu pengukur dan memberi gambaran sebenar kepada kekuatan BN amnya dan UMNO khususnya.

Sedemikian penyokong BN mencadangkan agar seorang calon muda yang berpotensi ditonjolkan sebagai calon BN di Galas, bukannya Razaleigh sendiri agar bukan sahaja dia yang akan belajar malahan BN pun akan mendapat suatu pengajaran yang berguna daripada keputusan yang dicapai itu.

Sebagai Pengarah PRK Galas ...Ku Li diharap sangat oleh orang-orang BN agar melakukan pengorbanan beliau tentang calon yang paling sesuai untuk menggalas harapan penyokong BN di Galas.

No comments: