Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Saturday, October 9, 2010

BERITA AUTA ATAU FAKTA ? SAPA CAYA ?

Di bawah ini adalah komen blogger penyokong BN. Teman baca rasa nak muntah kecuali beita ini benar.
1. MULA-MULA, saya ingat apa yang penulis rasa ne, penulis sahaja yang berfikiran sedemikian. Rupa-rupanya, ramai yang bercakap mengenai sukarnya membeli Utusan Malaysia sekarang.

2. Dua hari lalu,ketika penulis sarapan di warung Kg. Baru, penulis sempat membeli beberapa akhbar arus perdana termasuklah Utusan Malaysia. selepas bersarapan, penulis lalu di depan kedai penjual akhbar tersebut...tetiba seorang mak cik yang rasanya peniaga di situ bersuara..." alamak kenapa pak cik tak simpankan saya dulu, tak pe lah pak cik ada yang dah dibaca tak, orang ramai kat warung akak ne cari Utusan..."

Namun, dia balik dengan kecewa dan muka masam.

3. Di sekitar KLIA dan Sepang, seawal 10.00 pagi akhbar Utusan Malaysia sudah habis di pasaran.

4. Ketika di Kuching minggu lalu, akhbar Utusan Malaysia kosong di rak buku Lapangan Terbang Kuching.

5. Sekejap lagi penulis akan meronda-ronda di bandar Tawau, harap-harap akhbar Utusan Malaysia masih ada di pasaran. Seseorang mencadangkan penulis membuka Utusan.Online sahaja. Namun, ianya tidak ada rasa. Suratkhabar mesti ada suratnya dan akhbarnya.

6. Beberapa blog rasanya pernah membangkitkan isu ini, tetapi pihak Utusan Malaysia hendaklah lebih peka dengan mencetak lebih lagi.

7. Apakah ini menunjukkan penanda aras orang-orang Melayu telah kembali semula kepada perjuangan sebenar dan mula meninggalkan pakatan rapuh dan parti baling kerusi.

8. Mengapakah Anwar Ibrahim sangat takut kepada Utusan Malaysia, memberi amaran kepada Zaid Ibrahim, tetapi dijawab semula oleh Zaid Ibrahim bahawa beliau Tidak Bersetuju Dasar Parti Memboikot Utusan Malaysia...
Tulisan : Al-Azharri

No comments: