Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Tuesday, October 26, 2010

CALON PKR LULUS BERTANDING DI BATU SAPI


SANDAKAN, 26 Okt: Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) mengumumkan 3 orang calon bertanding untuk pilihan raya kecil Batu Sapi apabila borang penamaan calon ketiga-tiga tidak mendapat sebarang bantahan dan diterima oleh SPR.

Mereka adalah calon PKR iaitu Ansari Abdullah dari Pakatan Rakyat,
calon BN dari PBS Linda Tsen Thau Lin dan Datuk Yong Teck Lee dari Parti Progresif Sabah (SAPP).

Calon bebas yang dijangka turut menyerahkan borang untuk menyertai pilihan raya ini telah menarik diri di saat akhir setelah berjaya memperoleh borang berharga RM20 tersebut. Mungkin nak rasa jadi calon kunun.

No comments: