Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Tuesday, October 26, 2010

DOA & AIR MATA TUAN GURU DI PENAMAAN CALUN






Doa yang dibacakan oleh Tuan Guru Nik Abdul Aziz cukup memberikan kesayuan dalam munajat beliau kepada Allah. Ramai dikalangan penyokong PAS turut sama menitiskan air mata bersama Tuan Guru. Kesayuan ini disebabkan sikap pemimpin dan penyokong Umno/BN yang terus menerus menentang perjuangan Islam yang dibawa oleh PAS yang dipimpin oleh Tuan Guru Nik Abdul Aziz. Sampai bilakah agaknya Umno/BN akan membutakan mata dan memekakkan telinga tidak mahu menerima Islam sebagai jalan penyelesaian kepada semua masalah di dunia ini.
Tuan Guru sendiri teresak-esak menahan sebak ketika membacakan doa.

Sebelumnya 10,00 ribuan penyokong PR berarak ke Dewan Sivik Gua Musang mengiringi calon PAS, Dr Zulkefli Mohamed menyerahkan boring pencalonannya.
Di pihak BN dianggarkan oleh blogger BN sendiri seramai 5,000 orang penyokongnya juga berarak menuju Dewan Sivik.
Penyokong PR khasnya penyokong PAS mula membanjiri masjid ini sejak malam tadi dan jumlahnya semakin ramai menjelang waktu Subuh pagi tadi.
Mereka terdiri dari pelbagai kaum yang menyatakan sokongan kepada calon PAS yang mewakili PR kali ini. Kelihatan ramai penyokong PR dari kalangan kaum Tionghua, Orang Asal dan India yang turut sama memberikan sokongan .

Mereka juga menunaikan solat dhuha dan solat hajat bagi memohon kemenangan dari Allah S.W.T.
Sama-samalah kita sentiasa berdoa ke atas calun PAS dari pakatan rakyat dan doakan penyokong dan pengundi dalam keadaan selamat.

No comments: