Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Tuesday, February 16, 2010

KEKUATAN DS NAJIB YANG TIDAK DISEDARI !

Siapa yang tidak bergembira lebih-lebih lagi DS Najib dan saudara maranya bila mengetahui adik kesayangannya menjadi antara orang Melayu yang kaya di Malaysia.

Majalah Malaysian Business menamakan Adik Perdana Menteri, DS Nazir Razak sebagai orang Melayu yang ke empat terkaya di Malaysia melalui senarai 40 orang terkaya di Malaysia.
Kita dah ketahui orang Melayu terkaya di Malaysia adalah Tan Sri Syed Mokhtar Albukhary (Yayasan Albukhary) yang memiliki harta sebanyak RM6.01 bilion, kedua dan ketiga adalah anak-anak Allahyarham Tan Sri Shamsuddin iaitu pemilik syarikat Sapura Holding.

Bagi DS Najib beliau mempunyai kekuatan lain iaitu adik yang kaya tersebut menguasai Bank CIMB yang telah menelan beberapa bank.CIMB akan terus berkuasa terutama semasa DS Najib sebagai abang kandung DS Nazir memudahkan perlaksanaan segala kertaskerja dan projek beliau.
Seterusnya kekuatan DS Najib mempunyai isteri yang mantap ,cekap dan mengutamakan projek yang besar-besar dan tidak layan perkara-perkara yang kecil-kecil.

DS Najib juga mempunyai SEPUPU yang memegang Kementerian Dalam Negeri yang menguasai pasukan keselamatan, AKTA ISA, polis dan tentera.

DS Najib sendiri menguasai JPM dan Kementerian Kewangan dan Ketua perhubungan BN Nasional dan juga Ketua Perhubungan UMNO Malaysia dan UMNO Selangor.

1 comment:

Anonymous said...

KELEMAHAN DS NAJIB ADALAH DIA DIMAKAN SUMPAH RAKYAT