Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Thursday, April 23, 2009

SPESIS KATAK PALING BAHAYA DI DUNIA ADA DI MALAYSIA?


Terdapat sejenis katak beracun dari Selatan Amerika.Nama saintifik ialah Phyllobates terribilis dan diakui juga sebagai binatang terbahaya dalam dunia.Kulitnya mempunyai toksid atau racun yang lebih 400 kali ganda dari bisa ular senduk.
Yang menjadi persoalan teman jangankan spesis beracun spesis yang melompat biasa pun merbahaya pada kesihatn politik di Malaysia.Yang dapat dipastikan di Malaysia ,ramai dah tahu memang wujud raja katak di Malaysia.Dipecayai spesis tersebut dah pun jadi Ahli Parlimen.Setakat tu saja maklumat yang diperolehi.

No comments: