Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Wednesday, April 15, 2009

ELI : RAKYAT MEMERLUKAN KHIDMAT KAMU,JANGAN SIA-SIAKAN HARAPAN MEREKA



Teman berpendapat Eli perlu diberi peluang buktikan pada rakyat kisah peribadinya akan jadi sempadan dan Eli jangan buat lagi.Harapan teman ,Eli segera dapatkan pasangan hidup dan berkahwin .
Pada pihak berwajib yang nak cari mamat spesis bekas teman tidue Eli tu mana?Dah diiktiraf Polis terbaik takkan tak dapat menangkap mamat tu. Nilah problem Polis kita , Bala tak jumpa dan kini Mamat ni pulak.
Apapun satu tindakan yang harus dipuji kepada Eli kerana ikhlas untuk meletakkan jawatan setelah isu ini diketahui umum, satu tindakan yang tak mungkin akan dilakukan oleh pemimpin-pemimpin Umno/BN sama sekali. Semoga perkara ini tidak berlaku lagi dalam Pakatan Rakyat demi masa depan dan nama baik Pakatan Rakyat.

No comments: