Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Tuesday, April 21, 2009

BUKTI ? PM SENDIRI PENYALUR MAKLUMAT NEGARA TERUS KE AMERIKA SYARIKAT ?

Teman harap jika benar dan sebenarnya fakta ini benar maka lain kali jangan mudah menuduh orang agen Us la , agen Amerika Syarikat la dan sebagainya.Tengoklah muka sendiri.Cermin lah muka kamu tu.
Najib:”Amerika Mempunyai Aksess yang Terbaik Kepada Maklumat Perisikan Malaysia”
Ini bukan cakap saya tapi sebahagian dari ucapan Najib Tun Razak di Heritage Foundation seperti yang tercatat di:
http://www.heritage.org/research/asiaandthepacific/hl742.cfm.

Dalam ucapan Najib ini dengan bangga Najib menggariskan beberapa ”kejayaan Malaysia” di dalam menjayakan operasi serta penguatan ketenteraan Amerika Syarikat. Intipati ucapan Najib itu antaranya:

a. Ia berbangga bahawa segala maklumat perisikan Malaysia adalah terbuka kepada Amerika Syarikat.
b. Najib berbangga US Navy SEALS menjalankan latihan di Malaysia dua kali setahun
c. Najib berbangga tentera US mengadakan latihan ketenteraan bersama tentera Malaysia setiap tahun
d. Najib gembira yang pesawat Tentera Amerika terbang melalui angkasa Malaysia lebih 1000 kali setahun. Malahan selepas September 11, jumlah itu makin bertambah
e. Najib berbanggan seorang tentera Malaysia terkorban apabila cuba menyelamatkan tentera-tentera Amerika yang terperangkap hasil dari serangan militan Somalia pada tahun 1993.
f. Najib juga gembira atas kerjasama Malaysia-USA di dalam memerangai jaringan pengganas di rantau Asia Tenggara. (Walaupun beratus orang yang tidak berdosa menjadi mangsa ISA. Misalnya, di Selangor, seorang telah ditangkap ISA atas dasar melawan pengganas tetapi hakikatnya beliau ditangkap kerana usaha beliau membela hak setinggan)

No comments: