Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Friday, April 24, 2009

ADUN BANGI MENGAJAR 1MALAYSIA PADA NAJIB?

Ini baru betul 1Malaysia atau SATU MALAYSIA !Semua logo parti di paparkan dalam satu banner tanpa mengira lawan atau kawan.Siap logo UMNO pun ada,padahal logo ni tak digunakan untuk Pilihan Raya pun.YB Dr Shaafei mengajak rakyat bersatu mengambil tahu maklumat dari sumber yang benar bukan dibuat-buat atau ditambah-tambah.Yang paling baik rakyat harus hadir mendengar forum yang dibuat terus-menerus dari penceramah atu ahli politik yang berkaliber dan berpengetahuan.

Bukan macam UMNO/BN yang biasa menghalang tugas wakil rakyat Pakatan Pembangkang dalam program berjumpa rakyat terutama di sekolah rendah maupun Menengah.
Teman cadangkan banyak forum begini dibuat di semua DUN di Semenanjung dan Sabah serta Serawak.Mudah-mudahan mudah dapat permit dan dilakukan sebulan sekali sekuran-kurangnya.

No comments: