Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Monday, September 22, 2014

RM12 BILION MAKAN DIRI BE END !


3 comments:

Anonymous said...

assalam. Terengganu ada hak royalty ke? Setahu sy ada hak wajib bg Keraj.Negeri(KN) & hak wajib bg keraj. pusat(KP). Kes royalty ni, ikut undang2, KN x layak. Cuma ehsan KP yg dipanggil royalty itu menjadi hak KP. Oleh itu ikutlah ajaran kitab Allah dlm menguruskan muka bumi Allah ini dgn iman & taqwa, adab sopan, sunah nabi..berundinglah elok2 jgn dok menjerit2..ingat serban & jubbah kamu itu m'gambarkn islam..jag imej, jgn jd syiah, khawrij bertindak diluar sunah wal jamaah. sekarang ni perompak pun pakai jubbah, yg perempuan paki jilbab guna ilmu pukau..islam difitnah oleh penganutnya sendiri.

Unknown said...

apa sebab tidak layak ...? cuba nyatakan undang-undang yang digunakan untuk itu...? kita nampak KP yang di kawal oleh umno-bn sengaja tidak mahu bagi .... itu sahaja ..... kalaulah KN ini diperentah umno-bn, agak-agak macam mana ??? umno-bn bagi atau tidak bagi ... kalau ikut suka hati KP sahaja, itu bukan ikut undang-undang ... itu ikut NAFSU .....!!!!!!

Anonymous said...

Idea yang bernas untuk menentang kenaikan harga petrol. Sila ke:

http://manjongmari.blogspot.com/2014/10/jom-kita-semua-lawan-kenaikan-harga.html