Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Friday, May 17, 2013

PELUANG PR DAPAT 6 KERUSI PARLIMEN MUDAH ?




Penolakan Ahli Parlimen PRS bila ditawarkan jawatan Timbalan Menteri amat memalukan DS Najib. Parti PRS seharusnya diberi jawatan lebih tinggi apabila memenangi 6 kerusi parlimen malah dikatakan undi juga bertambah. Walaubagaimanapun DS Najib hanya memberikan jawatan Timbalan Menteri kepada mereka.
Sedemikian BN akan menghadapi tekanan jika Parti ini berpaling kepada Pakatan Rakyat yang kini mempunyai 89 kerusi parlimen. Jika dicampur dengan 6 kerusi dari PRS maka akan menjadi 105 kerusi dan hanya perlu 7 kerusi lagi untuk memerintah Malaysia bagi majoriti mudah.

5 comments:

Anonymous said...

89+6=105 ?????

Anonymous said...

kira pun x betull..buat malu company jer....

pasbs2 said...

xper ada hikmah ..........jgn baca saja ,kira sekali kalau baca semberono macam UMNO !

Anonymous said...

umgok Dacing ni umpama setan yg ada 10 kaki.....susah nk kasi dia jatuh cium tanah....hanya miracle je dpt jatuhkan setan ni

Anonymous said...

Saya tulun kirakan 89+6=95 .ok agak agak lah klo nak menipu.macam mana nak perintah negara kira pon x betul.rusak rusak.