Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Monday, May 27, 2013

APA LAGIE DSAI DAH LAKUKAN TADI!

ISU DAKWAT KEKAL YANG TIDAK KEKAL!!!!!... DSAI SUDAH MEMBUAT LAPORAN POLIS DI BALAI POLIS TROPICANA, DAMANSARA PETALING JAYA!!!
SHAH ALAM - Parti KeADILan Rakyat yang diwakili oleh Ketua Umum, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Presidennya, Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail dijangka akan membuat laporan polis terhadap Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) hari ini.

Menurut makluman media yang dihantar Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli, laporan tersebut akan dibuat berhubung kegagalan SPR melaksanakan dakwat kekal pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) lalu.

"Laporan polis akan dibuat hari ini pada 12.30 tengah hari di Balai Polis Tropicana, berdekatan dengan ibupejabat PKR," katanya.

" SAYA ANWAR BIN IBRAHIM NO KAD PENGENALAN 47010075095/0977280 TELAH MENGUNDI DI DALAM PRU KE-13 PADA 5/5/2013 DI DAERAH MENGUNDI KUBANG SEMANG, PARLIMEN PERMATANG PAUH PADA JAM 9.30 PAGI . SAYA BASUH JARI YANG DICALIT DAKWAT KEKAL PADA JAM 5.00 PETANG PADA HARI YANG SAMA DAN MENDAPATI SEMUA DAKWAT YANG DICALITKAN PADA JARI SAYA TELAH HABIS TERTANGGAL.

SAYA MEMBUAT LAPORAN INI UNTUK MENYATAKAN DAKWAT ITU TIDAK KEKAL. INI BERTENTANGAN DENGAN KENYATAAN PENGERUSI SURUHANJAYA PILIHANRAYA (SPR) MALAYSIA YANG MENYATAKAN DAKWAT ITU KEKAL SEPERTI PERUNTUKAN UNDANG-UNDANG PILIHANRAYA.

INI ADALAH SATU PENIPUAN SURUHANJAYA PILIHANRAYA (SPR)."

SEKIAN. TERIMA KASIH.

TANDA TANGAN DSAI.

4 comments:

Anonymous said...

Apalah dh kalah tu kalah lah luciter apa.poyolah lu!!

Anonymous said...

apasal report pasal dakwat jer.tak ada pun pasal black out? pasal bangla? pasal spr tipu? macam dsai nak main save je,, silap-silap karang aku tersalah report aku yang kedalam

Anonymous said...

Tunggu la bro,tak lama lagi lapuran tentang penipuan undi akan di buat...just wait and see...

Anonymous said...

Nak tunggu sampi bila bro.? Kt kuantan ahli yb dari dap sendiri menafikan pasal black out cam ner ehhh.satu lagi kt kedah kejadian 5/5/13 tp lapiran di buat pada 9/5/13 waeiii oasal lambt buat rpt? Kenapa kt sekolah itu jer yg padam tmpt lain tidak kata pengadu lah wakil pakatan.kenapa wakil bn polis ketua tempat mengundi x buat laporan.? Atau puak kamu sendiri yang buat black out utk buat pwrsepsi. Apa punya turrr.