Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Tuesday, October 30, 2012

MAJLIS QURBAN PAS HULU SELANGOR DI KALUMPANG

Alhamdulillah PAS Cawangan Bukit Sentosa 2 berjaya menghantar seramai 8 orang pejuang dalam Qurban 1433Hiriah di Kalumpang pada 28 Oktober 2012 lepas.
2 orang ajk iaiatu Sdr Muhammad dan Noran telah dipertanggungjawab untuk menjaga pendaftaran peserta dan petugas dalam majlis tersebut.Antara lain ialah Sdr Ketua Caw Sdr Abg Zulkefli , Abg Johari, Sdr jalil , Sdr Muhammad Shauqi , Sdr Sazali(Ahli Majlis Zon Sg. Buaya ) dan saya sendiri.















No comments: