Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Tuesday, October 16, 2012

KECOH NAJIB DIKANTOI SOALAN NAJIS ?


Berdasarkan video di atas, Perdana Menteri Malaysia disoal oleh salah seorang pelajar dari Sekolah Kebangsaan Kiaramas yang terlibat dengan projek i-THINK Pilot.

Soalan yang ditanyakan oleh pelajar tersebut “Bolehkah Datuk Seri memberikan contoh untuk najis mughallazah?”

Seperti yang dipaparkan dalam video di atas, Najib gagal memberikan jawapan dan kemudian berpaling ke arah Muhyiddin mungkin mengharapkan bantuan daripada timbalannya itu. Namun, Muhyiddin dilihat gagal memberikan jawapan hingga akhirnya mendorong rakan murid tersebut membantu Najib dengan memberikan jawapan cadangan, iaitu babi.

1 comment:

Anonymous said...

Ha.. Ha .. Ha.. Terbaekkkk!!!!!!

Lepas ni cikgu besor ngan cikgu-cikgi kena panggil.....
kena soal... APASAL CIKGU2 SEMUA AJAR MURID2 BAGI HARAM JADAH KE PM??

Hu.. hu.. mane nak menyorok nih....