Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Monday, May 14, 2012

UMNO MENGGELETAR TIKA MUNCUL KELIBAT NIZAR !


Paparan Addin Melalui laman twitternya, Dato Seri Nizar Jamaluddin mendedahkan bagaimana beliau duduk dimeja utama ceramah anjuran Umno yang bertajuk 'Nizar pembohong bersiri'. Ceramah tersebut yang diadakan berhampiran dengan ceramah Pakatan Rakyat di Tualang Sekah, Kampar. Sebelum tiba gilirannya untuk berceramah, DS Nizar telah berkunjung ke tempat ceramah Umno, lalu duduk dimeja utama penceramah. Turut berada dimeja utama tersebut adalah Dato Radzi Manan, Dato Shaarani dan Hanafiah Man.

Melihatkan kelibat DS Nizar yang duduk dimeja utama, mereka begitu terkejut, panik dan pucat, terketar-ketar menuturkan kata. Hanafiah Man yang sedang asyik menghentam DS Nizar terus menukar topiknya kepada Ambiga dan DS Anwar Ibrahim.

Kebanyakan yang hadir diceramah tersebut adalah orang-orang Kampar yang begitu mengenali DS Nizar serta keluarganya. Manakala yang datang berceramah menghentam beliau adalah orang luar.

Dengan kehadiran DS Nizar disitu, terserlahlah siapa pembohong bersiri yang sebenar-benarnya.

Tahniah buat DS Nizar yang berani datang secara berdepan, bukan seperti penceramah Umno yang hanya berani melalak dari jauh menggunakan kekuatan speaker semata.


Lepas ni kita mintak ramai2 wakil Pakatan Rakyat hadir ke setiap siri Ceramah UMNO & kita tengok macam mana penceramah UMNO yang kaki fitnah nak berdepan dengan keadaan macam ni.

Tahniah Nizar, Yeop memang Anak Jantan...!!!
Catatan BumiPerak
4 ulasan balas:

D_08May 14, 2012 8:42:00 AM

Jadinye ape ceghite lepaih tu cho???...
nak tau jugak ape jadi bile MB Rakyat datang...
geligih ke idak puak deme tu???
Reply
AnonymousMay 14, 2012 9:14:00 AM

mmg tebaik la nizar... saya rasa pemimpin PR kena selalu buat macam ni baru la puak-puak umnogok kecut teloq... biaq kita berdepan dengan pemfitnah-pemfitnah ni secara berdepan... baru depa ada akai... salute tu nizar...
Reply
AnonymousMay 14, 2012 9:52:00 AM

aku sokong dia jadi PM.

-pemuda ampang-
Reply
AnonymousMay 14, 2012 10:29:00 AM

ini strategi terbaik.. rajin2lah PKR datang ke majlis ilmu UMNO buat redah kasik pecah... haha..
Reply

No comments: