Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Monday, May 14, 2012

NAJIB LUPA KE KENANGAN LALU BERTEMU QUEEN?


YAB PM Malaysia, DS Najib telah terbang ke UK dan disambut oleh wakil negara di sana selepas BERSIH 2.0. Beliau juga telah disambut oleh sekumpulan penyokong-penyokong yang memakai baju bewarna kuning yang memegang sepanduk BERSIH.
Yang lebih menarik hati ialah gambar di dalam akhbar the Star. Queen Elizabeth bersalam dengan YAB PM dengan memakai baju berwarna kuning. Tujuan Queen memakai baju kuning mungkin kebetulan atau mungkin ada makna tersirat disebaliknya.
Namun kali ini selepas BERSIH 3.0 dan selepas Perhimpunan UMNO di Bukit Jalil kununnya nak kumpul 1juta ahli UMNO tapi malangnya Satu Per Lapan Juta pun tak tercapai Beliau(Najib) bergegas 11.40 malam tadi 13 Mei untuk berangkat ke UK.Dah lar tak capai, ada yang kemalangan dan 3 maut semasa pulang menaiki bas.
Mudaha-mudahan Queen akan berpakaian kuning lagi.

1 comment:

MOH KEMBARA said...

Salam,
Bunga pun kuning, hadoiiii!