Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Thursday, May 10, 2012

HIMPUNAN BESARAN MEMANG KEJUTAN

Satu program himpunan besar yang dinamakan Pidato Perdana MERDEKA RAKYAT - pasca BERSIH 3.0 akan diadakan pada 10 Mei 2012 (hari ini) bermula jam 8.30 malam bertempat di Kompleks 3K, SS 13, Subang Jaya. Program ini akan menampilkan Anwar Ibrahim, Lim Kit Siang dan pimpinan - pimpinan kanan Pakatan Rakyat.

Jika benar Najib membubarkan parlimen dalam masa terdekat program ini mungkin akan menjadi program terakhir himpunan terbesar sebelum pembubaran parlimen. Apakah pendirian PR mengenai pembubaran parlimen dan tuntutan BERSIH 3.0 yang masih gagal dipenuhi, maka semua diseru hadir agar mendengar sendiri pendirian PR.

Mohon sebar hari ini juga kalau 11 Mei kat Hulu Bernam pula

No comments: