Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Friday, May 4, 2012

PENGAKUAN SYAHDU BLOGGER UMNO UNTUK PENYOKONG UMNO

Assalamualaikum.

Inilah kenyataanku mengenai apa yang telah UTUSAN MALAYSIA lakukan dalam keluaran yang lepas mengenai isu skandal gambar seorang pemimpin pembangkang.

1. Aku secara prinsipnya, tidak menyokong perbuatan UTUSAN MALAYSIA yang menyiarkan gambar pelaku berkenaan. Ini kerana sebagai sebuah entiti media yang berpengaruh, tidak seharusnya UTUSAN MALAYSIA menjadi platform untuk menjatuhkan pemimpin-pemimpin tertentu. Biarlah urusan itu dimainkan dikalangan media alternatif sahaja.

2. Utusan Malaysia seharusnya memohon maaf diatas tindakan mereka menyiarkan gambar-gambar pelik tersebut. Ini kerana Utusan Malaysia bukan sahaja dibaca oleh peringkat orang dewasa, malah peringkat remaja dan kanak-kanak.

3. Pihak-pihak berkenaan yang merasakan diri mereka menjadi 'mangsa' diharapkan tampil membuat laporan polis dan mengheret kesemua mereka yang terlibat dalam perbuatan ini ke muka pengadilan (Mahkamah). Kemukakan saman malu anda hingga beratus-ratus juta agar mereka yang berkenaan bankrupt.

Sekarang terpulang kepada individu berkenaan samaada mahu meneruskan prosiding undang-undang atau paling mudah buatlah sumpah laknat.

Itu sahaja kenyataanku dan cadanganku kepada pihak berkenaan. Semoga ALLAH memberikan petunjuk kepada kita semua.

Teman harap blogger ini akan terus dibukakan pintu hati kepada keadilan Islam sebenar bukan Islam Fundamental atau Islam Hadhari atau Islam Najib yang tak tentu hala.

No comments: