Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Saturday, April 28, 2012

PASTIKAN BERSIH 4.0 MILIK UMNO DAN BERAKHIRNYA DINASTI ALI DAN NOAH PADA 28/4/2012, TAKBIR !



YA ! PASTIKAN BERSIH 4.0 JIKA ADA BERI PELUANG UMNO DAN SEKUTUNYA MCA, MIC, PPP DAN LAIN MENGETUAI BRSIH ALA MEREKA BILA PRU 13 DIMENANGI OLEH RAKYAT YANG MEMAHAMI PERJUANGAN PAKATAN RAKYAT DAN MENYOKONG RAKYAT.
KEPADA PARA PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT DAN AHLI PAKATAN RAKYAT DAN AHLI DALAM BARISAN NASIONAL YANG TELAH DAPAT BERFIKIR DENGAN RASIONAL JADIKAN PERHIMPUNAN BERSIH 3.0 YANG ALL-OUT DAN SEHABIS BERKESAN DALAM USAHA MENUNTUT 8 PERKARA DAN MEMBERI IMPAK BESAR PADA HARI MENGUNDI BILAMANA PENGUNDI MEMBERI UNDI KEPADA PAKATAN RAKYAT.
LEBIH MANIS DAN LEBIH AFDAL PM MALAYSIA TERKINI IAITU DS NAJIB DAPAT MENYERAHKAN PIMPINAN MALAYSIA DENGAN CARA TERHORMAT KEPADA KETUA PEMBANGKANG SEKARANG DS ANWAR KERANA DS NAJIB SUDAH TIADA KREDIBILITI UNTUK MENERUSKAN MENTADBIR MALAYSIA.
SATU-SATU PM DALAM DUNIA YANG TELAH MENJADI SAKSI KES KOMISYEN DALAM PEMBELIAN KAPAL SELAM.
JIKA DS NAJIB BERDEGIL JUGA ATAU MALU BERI PADA DS ANWAR , ELOK BAGI CAN PADA TAN SRI MUHYIDDIN MERASA JADI PM SEMENTARA PARLIMEN BELUM DIBUBARKAN.

PENUHKAN KL DATARAN HARI INI 28/04/2012 SEBAGAI HARI KEJATUHAN BARISAN NASIONAL DAN RUNTUHNYA UMNO SEBAGAI PENERAJU. DAH BERAKHIRNYA TEORI RAHMAN DAN DOMINAN DINASTI ALI DAN NOAH.


3 comments:

KAPAKTAJAM said...

Demi Allah Dan Rasul, pakatan pembangkang yg Ada sekarang ini akan hancur ditelan bumi krn dek perassan has ad dengki yg menggunung di dlm jiwa mrk. Ingat wahai penulis dlm diri kit a I I Ada zat Allah Dan zat Muhammad. Apakah yg and a perjuangkan skrg adakah kemenangan bag I and a yg mahu menjatuhkan Kerajaan Islam yg dipimpin oleh org Islam mcm anda. Kenapa has ad dengki anda telah mengatasi jiwa and a Dan memusuhi rakan seislam yg lain. Sedarkah yg and a Bantu it kaum mushriq kafirun yg merelakan sex be as yg dianjurkan oleh yahudi Dan nasrani utk menghancurkan Islam. Apakah tiada kemanisan semasa and a bersyahadah setiap Kali solat. Lihat lah diri and a sebelum mahu menyalahkan org lain. Pupuklah persaudaraan bukan perkelahian. Tahukah and a siapa sebenarnya org yg and a so Kong. Bermunajatlah pad a Allah mohon petunjuk Allah siapa yg sewajarnya anda sokong dan kuatkan sebagai pimpinan umat Islam di tanah jawi ini. Wallahuaklam.

Anonymous said...

Org bukan islam yg menghormati org islam walaupon berbeza fahaman adalah lbh baik dr org islam yg mengaku islam tp menindas msyrkt islam sendiri serta banyak melakukan corruption...

Anonymous said...

Demi Allah dan Rasul juga..kerajaan umno /bn akan jatuh kerana kebejatana mereka sendiri..
Salah guna kuasa dan rasuah..
Kerajaan zalim pas ti jatuh..
amin..