Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Sunday, April 22, 2012

MACAM PECAH BISUL, PEMBERITA DERITA TERSASUL !

Malam tadi 21 April Buletin Utama TV3 sketsa Pembaca Berita TV3 tersasul tersebut Kerajaan Selangor beri bantuan RM10,000 kepada mangsa rumah terbakar di Pekan yang sepatutnya sebut Kerajaan Pahang.

Rentetan tersasul sebut nama lain melanda TV3 media BN yang amat diharapkan membantu BN terus berlaku gara-gara kakitangan TV3 seolah-olah tak tahan memendam rasa bila asyik di arah mengutuk dan memberi berita buruk negeri di bawah pentadbiran Pakatan Rakyat.

Sebelum ini ada pembaca berita yang tersebut nama PM Anwar yang sepatutnya sebut nama Najib dan banyak lagi.

Dalam masa bekas pegawai tertinggi PDRM , bekas menteri dan veteran UMNO serta artis dan pegawai kerajaan BN mendekati dan ada menyokong Pakatan rakyat kerana mereka meluat. Meluat kepada pimpinan atasan UMNO dan penyokong UMNO.

No comments: