Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Thursday, March 15, 2012

KUTUK TAPI BUAT KERJA TERKUTUK SEJAK 1994

KESIHAN PADA RAKYAT MALAYSIA YANG DITIPU HIDUP-HIDUP SEKIAN LAMA OLEH KERAJAAN BARISAN NASIONAL , DALAM MEDIA TV DAN MEDIA LAIN BERIA-IA MENGUTUK ISRAEL TAPI RAKAN NIAGA KE 15 DENGAN ISRAEL .BILA ISRAEL SERANG PALESTIN , BUNUH RAKYAT PALESTIN KERAJAAN BN BUAT2 KUTUK SYARAT TAPI BUAT PERNIAGAAN DENGAN SI YAHUDI KUTUK. APA MANUSIA UMNO/BN NI?

Sidang Parlimen hari semalam kecoh apabila Menteri Luar Datuk Anifah Aman hanya membaca sebahagian kenyataan Anwar berkaitan isu Israel dalam Asian Wall Street Journal : “I support all efforts to protect the security of the state of Israel,” (Saya menyokong segala usaha untuk melindungi keselamatan negara Israel).

Sedangkan kenyataan penuh selepas itu, “a step which he said remains contingent on Israel respecting the aspirations of Palestinians.” (pendirian tersebut tertakluk kepada syarat bahawa Israel mesti menghormati aspirasi rakyat Palestin) tidak pula disebut.Ini menimbulkan kemarahan Ahli2 Parlimen Pakatan Rakyat.



1 comment:

Anonymous said...

ala bro, pas sendiri tiru slogan israel. kalau israel punya slogan 'israel for all', pas punya slogan 'pas for all'.

member pas, PKR punya lambang pun ikut lambang mata satu 'all seeing eye' illuminati/freemason.

cakap orang, tapi pas sendiri ada hubungan kuat dengan talibarut yahudi