Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Friday, March 2, 2012

ALHAMDULILLAH ! PENTADBIRAN PAKATAN RAKYAT TERUS DIBERKATI ALLAH !

Teman mewakili rakyat Bukit Sentosa 2 dan Hulu Selangor dan Negeri Selangor ucapkan tahniah dan trilion terima kasih kepada Menteri Besar Selangor, Khalid Ibrahim dengan izin Allah atas pentadbiran beliau telah menyebabkan Najib UMNO menghapuskan bayaran Tol Cheras-Kajang.. Ini sekaligus menunjukkan bahawa Kerajaan Pakatan sangat prihatin kepada kebajikan rakyat..

Rakyat Selangor patut bersyukur kerana dasar Negara Berkebajikan telah menyerap dan menyentap hati Pengerusi Perhubungan UMNO Selangor sehingga beliau(Najib) .. Bukan satu Tol yang dimansuhkan tapi DUA Tol..

Inilah hikmah yang Pakatan Selangor dapat apabila melantik "Pakar Ekonomi" dan bekas Menteri Kewangan terbaik dunia, Dato Seri Anwar Ibrahim sebagai penasihat.
Inilah bagusnya Pakatan Rakyat yang terdiri dari PAS, PKR dan DAP kuat maka walau Kerajaan BN memerintah namun hak rakyat tak dapat mereka bantah. Sedemikin memang wajar Pakatan Rakyat memenangi Putrajaya dan semua negeri agar berjaya menguruskan pemerintahan yang lebih baik dan lebih selamat untuk rakyat terusnya Malaysia.

No comments: