Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Sunday, February 5, 2012

KERAJAAN BN MEMALUKAN !


Layakkah Kerajaan BN beri baucer rm500 kepada rakyat Malaysia berbanding negeri kecil Selangor? Malaysia yang diterajui PM serta Menteri Kewangannya oleh DS Najib mengalami defisit hutang yang berbilion masih mampu berikan wang pada rakyat?
Kalau negeri Selangor beri rakyatnya rm500 waima rm1000 sekalipun memang layak kerana Kerajaan Selangor yang diterajui MB Khalid telah selesaikan hutang yang dibuat oleh BN dulu dan mendapat untung berlebihan lebih 1 bilion RM. Kalau teman jadi DS Najib, elok jaga harga petrol dan barangan kepeperluan rakyat daripada beri wang.
Kalau setakat bangga guna wang dalam seperti KWAP, PETRONAS, KWSP dan sekapal dengannya teman rasa MEMALUKAN.
Elok serah pada Muhyiddin pentadbiran Malaysia bagi Muhyiddin merasa sebulan dua sebelum bubarkan untuk PRU13. Takbir !

1 comment:

Anonymous said...

Nak beri banyak duit dah ciput, tak beri tak lah umno tu kaki rasuah.Malu! umno mana ada sifat malu.Kalau ada sifat malu takkan depa pakat rompak duit rakyat.