Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Thursday, September 15, 2011

UMNO PADAH 16 SEPTEMBER, SEJARAH BALAI POLIS DAN MASJID ASSALAM BUKIT SENTOSA

16 September 2011 please remember, hari Jumaat ! Hari cuti, Jom ramai-ramai ahli kariah turun ke Masjid AsSalam solat Jumaat dan selepas itu solat Hajat Mohon Allah Tolak dan Jauhkan FITNAH UMNO kepada Masjid AsSalam Bukit Sentosa.
Selepas solat hajat kita turun beramai dengan kudrat masing-masing ke Balai Polis Bukit Sentosa, Rawang, Selangor bagi membuat laporan balas atas laporan fitnah yang dibuat oleh UMNO Batangkali yang diketuai bukan penjenayah Bentongkali tapi YB Dato Mohd Isa Abu Kasim ADUN Batangkali bersama kuncunya yang antaranya bernama Sahak dan lain-lain.

Astaghfirullah ! aSTAGHFIRULLAH ! staghfirullah hal azim ! Akhbar Sinar pun sekali-sekala nak ikut rentak Utusan Meloya dan Beita Hairan nampak, menokok tambah lebih sudu dari kuah. UMNO meme dah biaso almaklumlah tak kira cara kotor untuk merosakkan imej dan prestasi Pakatan Rakyat (PAS, PKR dan DAP) di Selangor.

Ahli Pakatan Rakyat (Islam atau bukan Islam) dan penyokong Pakatan Rakyat dan ahli UMNO yang nak keluar dari UMNO atas kesedaran Marilah turun beramai dengan sepanduk "Ahli Kariah Masjid dan rakyat Bukit Beruntung dan Bukit Sentosa menolak sekeras-kerasnya pembohongan dan fitnah UMNO terhadap Masjid AsSalam atas isi kutbah Jumaat yang diperasaninya menyentuh perasaan dan hati nurani UMNO dan pemimpin UMNO.
MARI KE BALAI POLIS JAM 2.30 PTG - 3.30 PTG
UMNO Batangkali dah tahu dan tertekan dengan lemahnya sokongan rakyat pada mereka walaupun YB Dato Isa bertungkus-lumus berkerja untuk memenangi hati rakyat. Dengar kabor ada Dato dari Sg. Buaya nak jadi hero atas kes ini juga bagi menyaingi YB Dato Isa.
Lantoklah kamu Dato berdua nak berebut jadi calon PRU13 ...pada teman yang penting Pakatan Rakyat adalah pilihan utama rakyat dan ahli UMNO sedar yang dah semakin ramai.

1 comment:

Anonymous said...

Silalah bawa gaget perakam pada 16 september ini di meajid untuk merakam kutbah dan ceramah politik. Boleh dijadikan bukti samada fitnah ataupun tidak. Pastu buat laporan polis jam 2 petang.

Diharap JAIS juga turut datang untuk menyaksikannya.