Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Thursday, September 22, 2011

PENEROKA FELDA HULU SELANGOR JOM BANGKIT SEPERTI KAMI !


Apa kabar peneroka FELDA SUHARTO, FELDA SG. BUAYA, FELDA SG. TENGI, FELDA GEDANGSA DAN YANG LAIN? MULAI HARI INI BERI SOKONGAN PADU DENGAN MENGUNDI PAKATAN RAKYAT PAS, PKR DAN DAP DALAM PRU13 NANTI.


550 orang Peneroka Felda dari Gugusan Bera memfailkan saman terhadap Felda menuntut RM300 juta dari Felda kerana penipuan dan pecah amanah berhubung dengan peratusan perahan KPG, abu dan kelodak serta tandan yang ditolak.

Kesemua peneroka tersebut diwakili oleh Peguam Nasar Khan Mirbas Khan dan writ tuntutan itu difailkan di Mahkamah Tinggi Temerloh semalam pada 20.9.2011 lalu.

1 comment:

Anonymous said...

Sg Buaya dah bukan Felda lagi dah.. hihihihi
Undi Pakatan Pembangkang untuk apa?