Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Monday, September 19, 2011

HENTAM KEROMO PAPAGOMO KITA BUAT 'DONO'

Selepas Papagomo mengeluarkan video baru jam 10pagi hari Jumaat lalu, beberapa blog pro-Pakatan Rakyat telah mengeluarkan hujah masing-masing bagi menyangkal dakwaan blogger Papagomo. Edyes tidak menolak usaha baik sahabat-sahabat blogger yang bangkit memberi penerangan kepada rakyat terbanyak mengenai apa yang berlaku terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim - sememangnya Fitnah !

Namun begitu tahukah anda, Buletin Utama hanya mengambil masa selama 2 minit setengah untuk keudarakan pendedahan terbaru Papagomo? Ini memberi gambaran yang jelas betapa pendedahan Papagomo itu sebenarnya tidak cukup kongkrit, malah hanya memberi 'backfire' kepada pihak regim. Overkill akan memberi kesan backfire yang lebih effective berikutan kes ini adalah cukup lucah.

Pendirian Edyes mudah - Mengapa perlu kita percaya kepada Eskay atau Rahim atau Datuk Trio, yang sememangnya dari awal didapati menipu?

Jangan kita lupa ketika sidang akhbar pertama yang menampilkan Datuk T, Eskay telah membuat pengakuan bahawa dia berada di tempat berlakunya aksi seks tersebut dan lokasi yang disebut ialah sebuah hotel di sekitar Kuala Lumpur.

Dalam buku FITNAH yang diterbitkan oleh SAMM, tulisan che'GuBard dan Edyes, telah dinyatakan dalam pertikaian pertama yang menyebut pengakuan Eskay mengenai lokasi kejadian iaitu di hotel. Hari ini, pendedahan video terbaru yang tersiar dalam blog papagomo dan Buletin Utama sebentar tadi menyatakan lokasinya ialah sebuah apartment di Ampang. Jelas dan nyata ia bercanggah !

Jadi mengapa perlu kita percaya sesuatu yang jelas bercanggah ? Kalau di mahkamah, sudah tentu awal-awal lagi pendakwaan ditolak... Maksud Edyes mahkamah yang adil.

Kalau nak pertikai sekalipun, memang banyak yang boleh dipertikai contohnya bagaimana baju gelap dan seluar gelap Eskay menjadi terang sedangkan talipinggangnya tidak pula bertukar menjadi warna terang. Masa masuk dan keluar lif juga boleh dipertikai, pakaian Anwar Ibrahim juga boleh dipertikai. Tetapi mengapa perlu terus dilayan lagi fitnah ini?

Oleh demikian, untuk rujukkan bagaimana Datuk Seri Anwar Ibrahim difitnah dari Fitnah Liwat I hingga ke Fitnah ketiga iaitu skandal videoseks, dapatkan senaskah buku bertajuk FITNAH terbitan SAMM. Kepada yang belum memiliki dan ingin memiliki buku tersebut, sila klik di http://edyesdotcom.blogspot.com/2011/09/fitnah-buku-terbaru-terbitan-samm-kini.html untuk mendapatkannya. Buku wajib dimiliki kerana di sinilah perlawanan bermula.

Ayuh tolak politik lucah !!


EDYES @ edyesdotcom

1 comment:

MOH KEMBARA said...

Salam Yob,

Tak payah layanlah video seks apa pun, buang karan jer!