Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Tuesday, August 30, 2011

AWAS ! NAJIB PM AKAN SETUJU SEBAB ADA UDANG SEBALIK BATU!

Komen : Dengan pendaftaran bERBIOMETRIK berjuta orang PATI maka Najib berlakun dengan bertalik tali dengan BERSIH dan rakyat yang bangkit kununnya beliau dan SPR tidak setuju dengan dakwat kekal. Jangan terkejut jika tidak lama lagi beliau dan SPR akan bersetuju menerima sistem dakwat kekal selepas mengundi kerana Najib PM yakin walau guna dakwat kekal beliau akan dapat undi melalui PATI yang telah mendaftar dan akan menjadi penduduk Malaysia yang layak menggundi. Ini berdasarkan siasatan dan penemuan bukti oleh Pemuda PAS Selangor barubaru ini.

Hampir separuh daripada rakyat negara ini tidak berpuas hati dengan cara Putrajaya mengendalikan perhimpunan Bersih 2.0 di ibu negara awal bulan lalu, demikian menurut kajian terbaru kendalian Merdeka Center.

Hasil kajian firma itu yang dikeluarkan hari ini menunjukkan 48 peratus tidak bersetuju dengan cara digunakan oleh pentadbiran Najib manakala 39 peratus melahirkan pendirian bersetuju.

Mengikut pecahan kaum, pendirian tidak berpuas hati sangat tinggi di kalangan masyarakat Cina iaitu 68 peratus, diikuti 55 peratus melibatkan orang India dan 37 peratus kalangan Melayu.

Bagaimanapun dari segi puas hati, responden kalangan Melayu merekodkan 53 peratus, 28 peratus di pihak kaum India dan 17 peratus orang Cina.
http://www.detikdaily.net/v5/modules.php?name=News&file=article&sid=15988

No comments: