Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Monday, August 15, 2011

AKU BUDAK BALUN PUN ADA !


Selepas Solat Isyak diimamkan oleh Sdr Bendahari PAS Kawsan hulu Selangor, Sdr Syukri ahli PAS yang masih muda mengimamkan Solat Tarawekh dan Witir . Alhamdulillah semua ahli PAS sentiasa bersedia untuk diketengahkan dan dipertanggungjawabkan dengan segala tugas.

Khusyuk mendengar Tazkirah Ustaz Suhairi.


Sementara menantikan waktu Isyak.


Aku Budak Balun pun hadir pada malam 13 Ogos tersebut.

Solat Magrib selepas Iftar telah diimamkan oleh Ustaz Wan Shamsuddin.

Tazkirah selepas Solat Tarawekh dan Witir telah disampaikan oleh Ustaz Suhairi yang amat syahdu penyampaiannya serta tegas dan jelas berkenaan haraki dan soal semasa yang perlu ditangani dan dilalui ahli PAS semua.Ustaz Fuzi telah bersusah payah membawa beliau selepas memberi tazkirah di Surau Al-Falah Taman Bunga Raya di Bukit Beruntung.Jazakallahhuhairan kepada beliau(Usatz Fuzi).

No comments: