Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Tuesday, April 5, 2011

WAADAT PUN KATA VIDEO TULEN PELAKON PALSU

Video Tulen Pelakon Palsu

Akhirnya video hangat yang dikatakan melibatkan 'Anwar' keluar di Youtube. Akupun tak ketinggalan menonton sedutannya tadi.

Namun benarkah pelakunya Anwar? Aku tengok memang mirip Anwar tapi ada kejanggalan padanya. Malah tambah menyakinkan aku bahawa ia bukan Anwar.

Rakaman tersebut nampak sangat sengaja dilakonkan. Kenapa wajah pelacur itu boleh nampak jelas manakala wajah kedua-dua jantan sikit-sikit sahaja?

KPN tidak berdusta apabila mengeluarkan kenyataan bahawa video tersebut tulen. Namun itu tidak membawa maksud watak Anwar juga tulen. Seseorang boleh ditampilkan seolah wajah dan susuk tubuh Anwar. Ramai lagi manusia yang seiras laki presiden PKR itu.

Aku percaya, di hujung episod ini Anwar akan tampil dengan bukti dan saksi yang sukar disangkal bahawa dia bukanlah jantan dalam video itu.

DengAn itu PKR akan mendakwa bukan sahaja video itu malah semua tuduhan sebelum ini adalah fitnah semata-mata. Jika video ini boleh direka, apa bezanya dengan kisah dulu?

Bukankah Anwar sudah memberitahu seluruh dunia sebelum ini bahawa semua tuduhan hanyalah rekaan sekumpulan ahli UMNO bagi menyingkirkannya yang sepatutnya menjadi PM.


Read more: http://waadat.blogspot.com/2011/04/video-tulen-pelakon-palsu.html#ixzz1IdGI4sM0

No comments: