Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Tuesday, April 5, 2011

MALANG BUMI KENYALANG TIDAK BERBAU !


PRN Sarawak : Muka Baru bukti BN kian terdesak..

Tindakan BN Sarawak mengemukakan sekurang- kurangnya 20 orang calon 'muka baru' pada pilihan raya negeri itu dilihat sekadar mahu meraih undi rakyat negeri itu yang semakin jelas menolak corak pemerintahan parti perkauman itu kata Profesor Dr Hasan Hasbullah..
Memanglah terdesak.. dan menurut seorang sahabat yang berada di pihak UMNO/BN keyakinan mereka hanyalah 50-50 sahaja untuk mengekalkan kuasa di Sarawak..

Oleh sebab itu Anwar Ibrahim perlu dimusnahkan karakternya sebelum beliau berjaya menjelajah ke seluruh Sarawak.. ini telah dijangka sendiri oleh Anwar Ibrahim sebelum beliau terbang ke Sarawak..

Jadi tak hairanlah kenapa tiba-tiba sedutan Video Lucah itu boleh berada di You Tube sedangkan menurut Trio 'Three Stooges' tiada salinan yang dibuat..

Ada juga sumber yang menyatakan sejumlah besar wang telah bepindah tangan dari seseorang dari kepada seseorang Ketua dari Parti yang telah hampir mati di Sarawak dan sebuah parti yang ditaja BN akan bertanding dikesemua kerusi yang ditandingi PAS..
Benar atau tidak.. sehingga sekarang telah terbukti 70% dakwaannya itu adalah benar..

1 comment:

Unknown said...

salam...yer..anwar nie..video tu memang betul...hehe...folo u blog..folo me back yer..opss..jgn lupa bloglistkan blog sy..diblog tuan nie..nanti dah PM aku..aku bloglist kan juga blog tuan ke blog aku...video clip nie lucu ke kejam??