Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Saturday, April 16, 2011

UCAPAN TAKZIAH PADA BN YANG 2 TOK UBAN CUBA DIAMKAN !



Nota penting : SPR masih lembab dalam memberikan keputusan PRN 10 Sarawak. Pada masa nie jam 10.08 mlm dapat keptusan penuh belum muktamad walaupun TV3 baru umumkan BN baru dapat 52 kemenangan. Apa yang teman cartakan di atas adalah diandaikan BN menang 55 kerusi.Apa nak hairan PDRM, SPR dan jentera kerajaan semua menyebelahi . BN nasib baik menang, boleh juga naikkan harga dan cukai untuk gantikan kos yang dah keluar tah berapa bilion.
Kalau dari segi kos keluar RM berbanding 71 ADUN yang dipetaruhkan memang tak berbaloi kalau BN kalah. Kalau ambil kos paling lekeh spt RM10,000,000 satu DUN maka kalau 71 DUN maka BN kena keluar perbelanjaan berjumlah 710,000,000 atau hampir 1 bilion. Berbanding Pakatan Rakyat paling tinggi belanja andaikan RM1 juta satu DUN baru RM71juta.
Pada teman kalau SPR dan BN dan PDRM anak jantan, teman mahu cadangkan penggunaan cat calitan jari selepas mengundi. Rasanya mereka terutama Pengerusi SPR pun kecut perut.

2 comments:

Hamdan Rukun said...

PAKAILAH CALIT TANG HIDUNG PUN. PAS TAK MENANG. ASYIK POW DUIT RAKYAT...

zul_neem said...

Assalamualikum

Pas telah menang dan memenangi hati rakyat sampai menimbulkan kedengkian dan sakit hati bagi mereka yang terkejut mengapa PAS tak menang.Rakyat sanggup bagi wang,harta benda dan berkorban untuk memenangkan Pas kecuali bagi mereka yang penakut,jahil,bebal,kepercayaan karut yakni Bn saja yang boleh memerintah sampai dunia kiamat dan memang sakit dengan Pas tidak termasuk golongan yang menghendaki Pas menang.We are the Champion for ever.I love Pas.Allahuakbar,Allahuakbar,allahuakbar