Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Thursday, April 7, 2011

PENDEDAHAN WARTA KEDAH MEMANG UMNO PARAH !


WARTA KEDAH - ATAS PERMINTAAN RAMAI KAMI DEDAHKAN DOKUMEN INI...

Ekoran pendedahan Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri Kedah, Dato' Ir. Amiruddin Hamzah dalam Sidang DUN baru-baru ini mengenai laporan oleh pihak Audit terhadap Seri Temin Corporation Developement (M) Sdn Bhd (STDC) berhubung perbelanjaan tidak wajar GLC tersebut sehingga tidak mendapat pelepasan cukai dari LHDN, maka kami telah mendapat desakan dari orang ramai supaya dokumen tersebut didedahkan kepada umum.




Menyedari bahawa maklumat tersebut berhak dikongsi oleh orang ramai yang prihatin terhadap pengurusan GLC di bawah Kerajaan Negeri Kedah dahulu dan kini, maka Warta darul Aman bersetuju untuk menyiarkannya.

Read more: http://kedah-online.blogspot.com/2011/04/atas-permintaan-ramai-kami-dedahkan.html#ixzz1IpAZh7wb

2 comments:

azman kamarul said...

Alang melondeh biar sampai telanjang bulat.Biar rakyat tau bahawa umno memang menipu dari dulu kini dan selamanya.

Amuraria said...

SYABAS DAN TAHNIAH TERBAIK UNTUK BLOG INI ! DEDAH SEGALA KEBEJATAN DAN KEBOBROKAN PARTI DAJAL SEKUTU APCO ARUS JAHILIAH BIAR SEMUA RAKYAT MARHAEN TAHU TERMASUK SEMUA PECACAI DAN PENYOKONG KUAT PARTI TERNAJIS DI MALAYSIA INI !
BONGKAR SEBONGKAR SEGALA PENYELEWENGAN PEROSAK AGAMA INI,HARAP SEMUA BLOGGER PENCINTA ISLAM DAN KEADILAN YANG ANTI-UMNO@APCO SIARKAN SECARA BERTERUSAN ARTIKAL PENYELEWENGAN BARUA-BARUA TAK BERMARUAH DAN TANPA AMANAH INI ! ALLAHU AKHBAR !