Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Thursday, April 28, 2011

BLOGGER PENCACAI BN, POLIS DAN TV3 MENJIJIKAN !

TV3 hari ini dengan bangga dan seronoknya menayangkan berkali-kali dalam satu berita adingan video ke 2 tanpa merasa malu dan rasa berdosa(TV3 diketuai orang Islam) dan mencabar teguran dari para ulama' di Malaysia. Apa lagi pesanan rasulullah dan sunnah yang patut orang yang beragama Islam ikuti melalui 4 saksi.
Kepada pihak polis, rakyat Malaysia sedih dan malu dengan tindakan Polis yang lemah, lembab dan dilihat seperti dan kali ke 2 dah macam betul bersengkokol dengan konspirasi memburukkan DSAI. Apataknya, 3 orang yang mengaku bertanggungjawab menayang dan menyerahkan video tidak ditangkap sehingga laporan pertama diterima oleh peguam negara sehinggalah ditolak mentah oleh Peguam Negara dan KPN pun pitam selepas itu. Kalau begini tindakan polis maka bermakna tidak salah sesiapa membuat tayangan video lucah kepada wartawan dan sedikit tayangan 2 minit ke dalam youtube dan diiklankan ke dalam akhbar dan media awam? Ini seolah polis menghalalkan tindakan datok T yang sebelum ini Ketua Polis Negara menjelaskan adalah kesalahan mengedar, mencetak dan menayangkan video lucah.
Pengambilan DNA dari datuk Eskay hanya mengabui mata rakyat dari mengelakkan tindakan tangkapan dibuat.
Kini video ke 2 polis hanya berlakun dan membiarkan papagomo blogger BN dan beberapa lagi solah memberi lampu hijau kepada media seperti TV3 memanjangkan siaran dan memperluaskan kepada seluruh negara agar rakyat termakan dengan momokan menakutkan agar DSAI dianggap tidak bermoral. Adakah 3 orang datuk T bermoral. Adakah Presiden MCA komponen BN bermoral?

Tahniah pada perancang konspirasi kerana Polis, 'blogger BN' dan media BN (terutama TV3) dan tidak lupa peguam pendakwa telah berjaya. Namun kejayaan ini sebenarnya menampakkan keburukan dan kebodohan mereka di mata rakyat menjelang PRU13 nanti.
Lagi DSAi dan Pakatan Rakyat diburukan maka sebenarnya akan terserlah KEBURUKAN, KELEMAHAN, KECACATAN DAN KEBUSUKAN PEMIMPIN BN DAN PARTI(UMNO+MCA+MIC+sekapal) ITU SENDIRI.

Promosi fitnah papagomo dan rakan blogger dajjal Umno telah sampai ketahap gaban.Ini berlaku setelah video bahagian pertama tempohari gagal meyakinkan rakyat mengenai fitnah kepada Anwar Ibrahim.

Polis patut tangkap papagomo dan rakan rakannya kerana telah menyalahi undang undang dan arahan Polis.

Kes video seks masih dalam siasatan Polis , kenapa maarop maarop tu boleh siarkan dalam internet? dari mana depa dapat? siapa yang bagi kat depa tu?

Timing pulak waktu perdana ,mula di upload ke youtube pukul 1.30 tengahari? guna nama samaran orang jawa?

Segala lidah lidah setan Umno tv1,sampai tv9 bukan main hebat tambah promosi fitnah, dari mana depa dapat bahan tu semua?

Jika Polis masih tidak mahu tangkap semua yang tidak mematuhi arahan Polis itu,apa guna undang undang yang sedia semua itu?

Ataukah Polis yang memberikan pita video kepada papagomo dan segala media di Malaysia ini?



mStar..video seks bahagian kedua muncul di internet

Video seks bahagian kedua yang didakwa melibatkan pemimpin pembangkang tersebar di Internet petang Rabu termasuk di blog papagomo.

Klip video berdurasi 1 minit 47 saat itu dimuat naik oleh pemilik akaun Youtube ‘wakparjosudorno’.

Rakaman video hitam putih berkenaan memaparkan aksi seseorang lelaki bertuala dan seorang wanita tanpa seurat benang dalam sebuah bilik dipercayai selepas melakukan aksi seks.

Bagaimanapun sekitar pukul 6 petang tadi, video berkenaan telah ditarik balik dari laman youtube mahupun di blog papagomo.

Lelaki berkenaan kemudian pada minit ke 39 dilihat menanggalkan tualanya di hujung katil sebelah kiri video sebelum berjalan dalam keadaan bogel mengambil baju dalam nipis yang terdapat di atas katil.

Individu yang mempunyai fizikal perut buncit berkenaan kemudiannya dilihat mengambil seluar dalamnya dan membongkokkan badan pada durasi 1 minit 9 saat sehingga melihatkan wajahnya di hadapan kamera yang dipercayai tersembunyi.

No comments: