Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Friday, April 29, 2011

BALACI' PENZINA' YANG DISEGANI POLIS NAK BERSUMPAH KAT MASJID !


Balaci UMNO merangkak Pencacai Najis dan Pak Pacak dalam bilik bersama pelaku seks video laknat Datuk Shazryl Eskay Abdullah bersedia bersumpah laknat dalam majlis di Masjid Amru Al-As Bandar Baru Sentul di Sentul selepas solat Jumaat esok.
Beliau dan Pengerusi RISDA adalah perosak agensi kerajaan pejuang Pekebun Kecil dengan Menteri KKLW yang tak bertanggungjawab Safie Apdal Menteri kena mengena dengan Shuib salah seorang trio Datuk T.
Sudah pasti Polis akan kata mereka tidak akan terlibat dan tak tahu menahu seperti yang berlaku di Carcosa. Cuma kalau ada deonstrasi dar pihak Pakatan Rakyat atau rakyat barulah Polis berduyun-duyun akan turun siap tambah penyembor air lagi.

Bagaimanapun, BELUM PASTI sama ada 2 lagi anggota Datuk T - Pengerusi RISDA Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik (bekas ketua menteri Melaka) dan bekas bendahari Pertubuhan Pribumi Perkasa Negara (PERKASA) Datuk Shuib Lazim - akan turut serta mengambil tindakan sama.

"Kalau diperlukan (mereka bersumpah), kenapa tidak?" kata Shazryl Eskay ketika ditanya sama ada Abdul Rahim dan Shuib akan turut bersumpah.

Rahim yang turut hadir dalam sidang media di sebuah hotel di Kuala Lumpur bersama Shuib bagaimanapun menyampuk dengan berkata "Eskay (bersumpah) wakili semualah."
'Atas nama Allah, Rasulullah'

Menurut Shazryl Eskay lagi, tindakannya esok bergantung kepada pandangan tokoh agama yang akan menyaksikannya. Mungkin beliau tak jadi bersumpah kalau tokoh tidak membenarkan. Yang pelik kenapa Masjid di Sentul kenapa tak Masjid Putrajaya atau Masjid Besi di Putrajaya berdekatan rumah PM? Saiful liwat bersumpah pun paling lekeh di Masjid Kuala Lumpur.

Beliau bagaimanapun enggan menamakan pihak berkenaan.

Shazryl Eskay juga bersumpah, tindakannya menayangkan video seks itu bukan fitnah bagi memenuhi kepentingan peribadi atau pihak-pihak tertentu.

"Demi Allah yang maha mengetahui, tindakan yang kami (Datuk T) ambil ini semata-mata bertujuan menzahirkan kebenaram dan bukan sekali-kali memfitnah atau bagi memenuhi kepentingan pihak-pihak tertentu atau kepentingan peribadi kami sendiri," katanya.

No comments: