Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Wednesday, March 2, 2011

PENGERUSI KUBU UMNO JENGKA MASUK PAS ! TAKBIR !!!PECAH MEMANG DIJANGKA !


TEMERLOH - 12 orang ahli Umno dari kawasan yang dianggap 'paling kebal' dan 'merupakan deposit tetap undi' untuk Umno-BN, Jengka 25 telah keluar dari parti tersebut semalam.

Mereka mengisytiharkan keluar Umno, sekaligus menyerahkan borang keahlian untuk menjadi ahli PAS kepada Presiden PAS Dato' Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang.

Mereka di ketuai oleh Encik Muzammil yang juga bekas Pengerusi Umno Cawangan Jengka 25.

Turut hadir dalam majlis tersebut adalah Pengarah Pilihanraya PAS bagi PRK Kerdau, Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man yang juga Pesuruhjaya PAS Pahang dan Pengerusi Dewan Himpunan Penyokong PAS, Encik Balasubramian.

1 comment:

zul_neem said...

assalamualaikum

Tahniah diucapkan pada geng 12 orang itu kerana menyebelahi pihak islamist(PAS) dan meninggalkan pihak sekular(Umno).Tahniah juga kepada Pas kerana berjaya menyampai mesej membuka minda dikawasan itu sehingga berjaya menarik perhatian penduduk-penduduk disana.Apa yang diharapkan supaya geng 12 dapat mengembangkan mesej membuka minda yang dibawa oleh Pas untuk ahli-ahli keluarga,saudara mara,kawan-kawan dan ahli-ahli umno disana.Supaya kita dapat semuanya dimasukkan sebagaimana saya teringat nyanyian Sami Yusof yang bertajuk Asma Allah antara lirik katanya bagini"O bestower of honour,bestower honour of Ummah.