Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Friday, March 18, 2011

PATUTLAH PEGAWAI KEHORMAT MONGGOLIA BUAT U TURN?

Blog Dedah Saiful Jumpa Penasihat Najib Yang Didakwa Gay

Sebuah laporan di laman sesawang Malaysia Chronicle, [Malaysia Chronicle] oleh Mariam Mokhtar mendedahkan bahawa Penasihat Najib Tun Razak, merupakan seorang gay.

Laporan itu turut menyebut bahawa Khairil Annas Jusoh, penasihat Perdana Menteri telah melalui satu perkahwinan palsu, "Lavender Marriage" [Wikipedia], bagi menyembunyikan kecenderungan sifatnya yang homoseksual.


Khairil Annas Jusoh yang juga bekas penuntut lepasan UIA, didakwa diketahui sebagai melakukan "homoseksual secara tersembunyi" "Closet Homoseksual". Malah sebilangan rakan-rakannya di universiti dan Sekolah Menengah Alam Shah didakwa mengetahui tabiatnya itu.

Pada 30 Jun 2010, Khairil Annas dikatakan telah berkahwin dengan Syarifah Nabila Sara, anak perempuan Syed Abdul Rahman Alhabshi seorang Pegawai kehormat Monggolia di Malaysia.

Sebulan selepas perkahwinan tersebut, Syarifah Nabila dikatakan telah bergegas pulang ke rumah untuk mengadu kepada ayahnya apabila menyaksikan Khairil sedang melayan pelbagai lelaki-lelaki di atas katil kelamin mereka.

Malaysia Chronicle mempersoalkan mengapakah Syed Abdul yang pada mulanya percaya dengan aduan anak perempuannya, tiba-tiba berubah fikiran?

Tambah menarik, inilah Pegawai Khas najib yang telah ditemui di Jabatan Perdana Menteri oleh Saiful Bukhari Azlan, orang yang telah menuduh Anwar Ibrahim meliwatnya.

Saiful Bukhari mendakwa (juga diakui oleh Najib) dia bertemu dengan pegawai khas Najib, Khairil Annas ini untuk memohon biasiswa sedangkan dia telah dibuang dari Universiti Tenaga Nasional kerana pointernya yang rendah (1.80).

Pegawai Kehormat Monggolia, Syed Abdul sebelum ini pernah menuduh pihak Polis sengaja menutup kes pembunuhan Altantuya, malah mengancam untuk mengambil tindakan undang-undang ke atas Kerajaan Malaysia.

Beliau juga pernah mengesahkan bahawa beliau memiliki gambar bersama Najib, Altantuya dan Razak Baginda serta telah menyerahkannya kepada Ketua Polis Negara pada masa itu. namun pada Pilihanraya Kecil permatang Pauh 2008 dia melakukan pusingan "U turn".


source: http://milosuam.blogspot.com/2011/03/penasihat-pm-najib-seorang-gay.html#ixzz1Gj6NiipD

No comments: