Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Wednesday, March 2, 2011

BANYAK LAGI NIKMAT JIKA PAKATAN RAKYAT KUASAI DEWAN RAKYAT !

PROGRAM TUISYEN PERCUMA KERAJAAN SELANGOR CALON SPM
Teras utama pembangunan Selangor ialah memacu pembangunan modal insan.

EXCO PENDIDIKAN SELANGOR telah mewujudkan program tuisyen rakyat Selangor(PTRS) untuk tahun ketiga ini bagi mempastikan calon-calon SPM khususnya yang datang dari keluarga yang berpendapatan rendah diberi peluang semaksima untuk meraih sekurang-kurang 5 kredit dalam SPM. Ini sekaligus melayakkan mereka masuk IPTA.

Setelah mendapat tawaran masuk ke universiti /kolej mereka diberi hadiah rangsangan RM1000.00 bagi mempastikan mereka terus berjaya hingga mampu membantu keluarga mereka keluar dari belenggu kemiskinan. Ini antara strategi kerajaan Selangor untuk meminimakan kemiskinan di Selangor.

Bagi yang layak diminta menghubungi pusat khidmat masyarakat, khususnya KPMI (KOORDINATOR PEMBANGUNAN MODAL INSAN) di setiap DUN di Selangor.

Sebanyak RM3.4JUTA telah diperuntukkan 3 tahun berturut-turut sejak PAKATAN RAKYAT mengambil alih pemerintahan kerajaan Selangor.

“PROGRAM TUISYEN PERCUMA KERAJAAN SELANGOR CALON SPM” »»

1 comment:

Anonymous said...

Owhhh iyer ke? silap hari bulan habis semua budak2 muda di u tu kena sontot