Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Monday, November 29, 2010

NAUZUBILLAH ! BLOGGER UMNO KUTUK ORANG ISLAM YANG TELAH MATI

Bacalah antara tulisan seorang Melayu kununya Islam tapi mengutuk orang yang mati ,bukan senang nak minta ampun pada orang mati. Kena ingatlah ! Mentang2 ada nyawa lagi dah berlagak, kamu ada anak-bini, sedara dan masyarakat dan keturunan. Tak fikir ke ?
Di bawah ini tulisan keji penyokong UMNO ...
Memoir MEMALI
Pak Sedaro terasuk untuk menulis cebisan sejarah dan cerita benar tentang Memali, apabila diusik dengan pukulan maut oleh seorang insan yang pernah terlibat secara langsung dalam peristiwa berdarah Memali, dek kerana "Ibrahim Libya-Ahli Neraka".

Ibrahim Libya bukanlah seorang patriot seperti yang dimomok oleh PAS. Dia tidak syahid seperti yang digebang oleh PAS. Kuburnya yang diheboh sebagai seharum bau kasturi kononnya, adalah kubur yang telah disimbah dengan Minyak Atar Subuh, yang dibeli bertong-tong oleh ortodok Ibrahim Libya.

Ibrahim Libya merupakan manusia yang kejam dan zalim. Dia memberi arahan pada pengikutnya yang berhadapan dengan pihak berkuasa, untuk membina tembok dan benteng manusia daripada kalangan perempuan tua, ibu mengandung, anak-anak kecil dan remaja yang bersenjatakan parang, pedang, tombak dan apa jua alat dan perkakas yang boleh ditakrif sebagai tajam, merbahaya dan boleh membunuh.

Ibrahim Libya seorang pengamal ajaran sesat yang mentafsirkan bahawa perjalanan rohnya sudah melewati mukjizat yang kononnya setaraf seperti seorang nabi. Dia sudah membenarkan zikir-zikir yang diputar belit, sehingga ada dikalangan pengikutnya yang taksub melampau boleh membenarkan proses "ringan-ringan" di antara mereka yang bukan muhrim.

Maklumat tentang kedudukan Ibrahim Libya yang semakin terpesong akidah dan survival umat Islam di perkampungan yang jauh ke hulu iaitu mukim Memali, merupakan lokasi pengkaderan soldadu Imam Mahadi, kononnya. Ramai ahli PAS yang sedar akan pemesongan akidah ini telah lebih awal "cabut lari", tapi mereka tidak pula membuat laporan kepada Mufti Kerajaan Negeri Kedah, mahu pun Kadi Daerah Baling.