Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Tuesday, October 26, 2010

UNIVERSITI ANTARABANGSA DI HULU SELANGOR SATU RAHMAT


Kami rakyat Hulu Selangor khasnya Bukit Sentosa 2 menyokong dan mengalu-alukan pelaburan Institusi Pendidikan dibina di Hulu Selangor.

Universiti Madinah adalah antara beberapa pelabur antarabangsa yangberminat untuk membuka kampus serantau di Hulu Selangor yang sedang dibangunkan sebagai Hub atau Pusat Pendidikan Ulung di negara ini.

Exco Pelaburan, Industri dan Perdagangan, Teresa Kok berkata, Hulu Selangor yang merangkumi Lembah Beringin, Bukit Beruntung dan Bernam Jaya akan menawarkan sebuah tapak dengan prasarana lengkap namun bebas daripada kesesakan jalan raya dan kos yang rendah.

"Kerajaan Negeri Selangor dalam perancangan untuk membangunkan kawasan ini sebagai bandar baharu dan sudah ada beberapa pelabur antarabangsa menunjukkan minat termasuk Universiti Madinah yang bercadang membuka kampusnya di Selangor" Kata Teresa.

"Kawasan ini tiada kesesakan jalan raya dan kos operasi pula rendah. Pelajar juga tidak dibebani dengan kos sewa rumah yang tinggi seperti di bandar-bandar besar" kata beliau pada sesi dialog Pelan Induk Selangor 2011-2013 bersama sektor pendidikan di Pusat Pelaburan Negeri Selangor (SSIC) minggu lalu.

1 comment:

Panglima7 said...

Semoga PR Selangor kekal memerintah untuk membangunkan Universiti Madinah di Hulu Selangor. Takbirrr !!!