Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Friday, October 1, 2010

TAN SRI MUHYIDDIN AKAN DIKENALI SEBAGAI MENTERI PENDIDIKAN SEK....S BUKAN SEKOLAH!

Pendidikan seks mungkin diperluaskan kata Muhyiddin
Kerajaan masih mempertimbangkan bagi menggabungkan pendidikan seks ke dalam sistem kebangsaan sekolah, kata Menteri Pelajaran, Tan Sri Muhyiddin Yassin.

"Ini satu daripada inisiatif (bagi menghalang gejala pembuangan bayi) bagi memberi pemahaman yang menyeluruh berhubung kesihatan reproduktif di peringkat sekolah,” katanya selepas mempengerusikan mesyuarat Majlis Sosial Kebangsaan di Putrajaya hari ini.

Muhyiddin, yang juga timbalan perdana menteri berkata kerajaan telah melancarkan beberapa projek perintis pada peringkat sekolah dan mendapati keputusannya amat menggalakan.

"Kita telah membentuk jawatankuasa teknikal yang sedang mengkaji perkara ini dan akan menentukan cara terbaik memperluaskan program ini pada peringkat nasional,” katanya

Malaysiakini Okt 1, 10 1:40pm

Sumber : http://malaysiakini.com/news/144133

No comments: