Kenapa dinamakan Blogspot Ulama Pewaris Nabi ? Blog ini telah diaktifkan sejak tahun 2008 dengan berlatarbelakang memberi info tentang Islam dan politik. Blog ini sentiasa berterusan memperjuangkan memberi, menwar, memapar maklumat/info/penerangan ISLAM & politik namun Ulama Pewaris Nabi adalah menjadi idola dan perlu dijadikan ikutan dan juga sebagai sempadan kebaikan yang akan menahan atau membatas kejahatan agar tidak berterusan dan disedarkan sehingga akhirnya kebaikan akan menguasai keadaan.Nama blog ini tidak mencerminkan blogernya seorang Ulama tetapi sedang berusaha dan bercita-cita ke arah itu.Amin

pasbs2

pasbs2

pasbs baner

pasbs baner

Thursday, October 14, 2010

PADAH TAK SUDAH BILA LEPASKAN 3 EKOR ANJING TERSEPIT

SAIFUL - BUDAK TAK DIUNTUNG ,DS ANWAR DAH AMBIL BEKERJA WALAU KANTOI BELAJAR TAK HABIS DI KOLEJ. SANGGUP GIGIT ORANG YANG DAH TOLONG BELIAU.

RAHIMI - BUDAK KANTOI UNIVERSITI JUGA, SANGGUP DS ANWAR BAGI KERJA PASAL KESIHAN , SAPA NAK AMBIL KERJA ,BELAJAR TAK ABIS.

RASHID - BEKAS BANDUAN BUKAN BIDUAN TAPI ORANG BEKAS TAHANAN PENJARA. MEMANG SUSAH NAK DAPAT KERJA KALAU BEKAS BANDUAN TAPI DS ANWAR TAK KISAH DAN DS ANWAR SANGGUP AMBIL KERJA TAPI AKHIRNYA BUDAK JAHAT YANG DAN ASAL BANDUAN SANGGUP GIGIT ORANG YANG TELAH MENOLONG BELIAU SEMASA KESUSAHAN
.


Seorang lagi bekas pembantu am kepada Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Shah Alam berhubung satu Akuan Bersumpah yang ditandatanganinya pada 2008. Rasid Rosdi (foto), dalam satu kenyataan berkata, beliau membuat laporan polis itu kerana mendakwa akuan bersumpah yang ditandatanganinya itu dilakukan secara paksaan dan dalam keadaan tertekan. Rasid yang merupakan bekas banduan dan mengaku mengenali Anwar semasa dalam penjara berkata, pada malam 28 Jun, 2008, selepas Mohd Saiful Bukhari Azlan membuat laporan polis berhubung dakwaan diliwat Anwar, dirinya telah dipanggil ke sebuah hotel di Shah Alam dan ditahan serta dikawal rapi selama beberapa hari. "Saya dipaksa oleh Latheefa Koya (Ketua Penerangan PKR) untuk menandatangani satu akuan bersumpah sedangkan saya tidak pernah mengarang atau membuat akuan bersumpah tersebut. "Saya juga tidak bersetuju dengan kandungan akuan bersumpah tersebut dan Latheefa tidak pernah menceritakan kepada saya mengenainya serta saya tidak memahaminya seratus-peratus," dakwanya. Rasid mendakwa beliau menurunkan tandatangan pada akuan bersumpah itu kerana bimbang akan keselamatan diri dan keluarganya. Beliau berkata, langkah membuat laporan polis itu diambil selepas melihat bekas pembantu kepada Anwar, Rahimi Osman yang terlebih dahulu membuat tindakan sama di IPD Klang Selatan pada 6 Oktober lepas. "Selepas melihat Rahimi saya terpanggil untuk membetulkan keadaan. Saya juga telah membuat satu akuan bersumpah yang baru bagi menceritakan perkara yang sebenar. "Namun saya tidak boleh mendedahkannya kerana saya juga risau jika ianya boleh menganggu perbicaraan mana-mana kes di mahkamah," katanya. Sementara itu, Ketua Polis Daerah Shah Alam, Asisten Komisioner Noor Azam Jamaluddin ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan daripada Rasid dan berkata laporan itu akan dirujuk ke Ibu Pejabat Polis Bukit Aman.

No comments: